ליצירת קשר:

digital@adminz.co.il

 

  ניהול גבייה ופגישות דיגיטלי

ADMINZ DIGITAL

 

ניהול העסק כולל בתוכו משימות רבות כשהחשובות הן ניהול הזמן והגבייה, שניהם מקושרים ישירות לכסף וההכנסות של העסק, מה שמשפיע ישירות על הקידום וההצלחה שלכם.

עם ההבנה הזו, אנחנו מציעים ב- ADMINZ ניהול פשוט, קל ודיגיטלי ע"י מערכת חדישה (60 ימי התנסות חינם!) שעונה על כל הצרכים במקום אחד ומכל מקום.

מערכת ADMINZ DIGITAL לניהול גבייה ופגישות מאפשרת ליצור כל פעולה דרך הנייד, דבר אשר חוסך זמן רב ואין צורך לחכות לחזור למשרד כדי להוציא חשבונית או קבלה או לקבוע פגישה עם לקוח.

 

הנפקת חשבוניות וקבלות ידניות כבר הפכה להיות נחלת העבר, הלקוחות מצפים לקבל את המסמכים בדואר האלקטרוני ויש לכך יתרון אדיר למעקב אחר תשלום החשבונות והאפשרות להוציא העתק בשניות במידת הצורך, דבר אשר מונע עיכוב בתשלומים.

אנחנו מזמינים אותך להתקדם שלב ולייעל את העסק לחסכון בזמן ומשאבים.

 

מה כולל ניהול גבייה ופגישות ב- ADMINZ DIGITAL?

הנפקת חשבוניות וקבלות

מעקב אחרי המסמכים שהוצאו

תפעול המערכת מהמחשב והנייד

אפשרות לתזכורות להפקדות ותשלומים

חתימה דיגיטלית

ניהול פגישות דרך המחשב והנייד

קבלת התראות למחשב על אישור פגישה

אישרור פגישה יום לפני ומעקב אחרי אישורה

תזכורות ב- SMS לפגישות

ועוד...

 

איך מתחילים?

נכנסים למערכת בלחיצת כפתור, נרשמים ומתחילים.

לנרשמים 60 יום חינם לשימוש במערכת!

 

 

 

מכאן התפעול יהיה מול המערכת, בהצלחה.

 

יתרונות:

חסכון רב בעלויות 

כל פגישה מתוזמנת ומאושרת

מערכת פשוטה וקלה לייעול העסק

ניהול גבייה נוח וחכם

מעקב אחר קבלת תשלומים

 

לנרשמים 60 יום חינם לשימוש במערכת!

 

 

 

מכאן התפעול יהיה מול המערכת, בהצלחה!

 

שירותים נוספים של צוות ADMINZ למערכת ADMINZ DIGITAL בעלות:

הדרכה טלפונית על תפעול המערכת

הדרכה פרוטנלית על תפעול המערכת

הקמת תבנית לעבודה הכוללת: ספרור, הוספת לוגו ופרטי העסק

ייעוץ להתייעלות


 

נשמח לעמוד לשירותך ולקידום העסק שלך,

צוות ADMINZ

 

60 ש"ח בחודש!