ליצירת קשר:

digital@adminz.co.il

 

  ניהול משרד דיגיטלי

ADMINZ DIGITAL

 

המסלול הכולל והמקיף ביותר לניהול אפקטיבי של העסק (60 ימי התנסות חינם!), במטרה לחסוך זמן רב של התעסקות עם אדמיניסטרציה ולהתמקד בהתפתחות העסק.

המערכת שאנחנו מציעים ב- ADMINZ פשוטה וקלה לשימוש, האופי הדיגיטלי שלה מותאם גם למתחילים בעולם האינטרנט. המשמעות הגדולה של המסלול היא פתרון של כל הצרכים במקום אחד ומכל מקום.

מערכת ADMINZ DIGITAL לניהול המשרד, פעילה כמובן גם דרך הנייד לכל משימה ובכמה לחיצות כפתור אפשר לסיים את הפעולה. המשרד אתכם בכל מקום ואין צורך לחכות להגיע למחשב, הכל נעשה אונליין בלי מאמץ ובמהירות.

 

להעסיק מזכירה אפילו בחצי משרה לעתים מכבידה על הוצאות העסק ובזכות המערכת אפשר לחסוך בכוח האדם בזכות הפונקציונאליות שלה. במידה ומצטרף כוח אדם נוסף לעסק אפשר באופן קל ופשוט לתת גישה של מייל וסיסמה ולהתחיל את העבודה במיידי.

אנחנו מזמינים אותך לעבור לשלב הבא, להפוך את העסק ליעיל וחסכוני.

 

מה כולל ניהול משרד דיגיטלי ב- ADMINZ DIGITAL?

הנפקת חשבוניות וקבלות

מעקב אחרי המסמכים שהוצאו

תפעול המערכת מהמחשב והנייד

אפשרות לתזכורות להפקדות ותשלומים

חתימה דיגיטלית

ניהול פגישות דרך המחשב והנייד

קבלת התראות למחשב על אישור פגישה

אישרור פגישה יום לפני ומעקב אחרי אישורה

 תזכורות ב- SMS לפגישות

ניהול מערך הלקוחות

אפשרות לחיבור למערכת ניוזלטר 

דוחות תזרים מזומנים

ועוד...

 

איך מתחילים?

נכנסים למערכת בלחיצת כפתור, נרשמים ומתחילים.

לנרשמים 60 יום חינם לשימוש במערכת!

 

 

 

מכאן התפעול יהיה מול המערכת, בהצלחה.

 

יתרונות:

חסכון רב בעלויות 

כל פגישה מתוזמנת ומאושרת

מערכת פשוטה וקלה לייעול העסק

ניהול גבייה נוח וחכם

מעקב אחר קבלת תשלומים

 

לנרשמים 60 יום חינם לשימוש במערכת!

 

 

 

מכאן התפעול יהיה מול המערכת, בהצלחה!

 

 

שירותים נוספים של צוות ADMINZ למערכת ADMINZ DIGITAL בעלות:

הדרכה טלפונית על תפעול המערכת

הדרכה פרוטנלית על תפעול המערכת

הקמת תבנית לעבודה הכוללת: ספרור, הוספת לוגו ופרטי העסק

ייעוץ להתייעלות

 

 

נשמח לעמוד לשירותך ולקידום העסק שלך,

צוות ADMINZ

100 ש"ח לחודש!