ADMINZ דיגיטלי

ייחודי לאדמינז - שירותים דיגיטליים לייעול וקידום העסק

ניהול והפקת חשבוניות בדיגיטלי המציע הפקת חשבוניות וקבלות אונליין, אפשרות להפקת דו"חות מעקב וקבלת תמונה כוללת על מצב ההכנסות בעסק.

דרך המערכת ניתן לשלוח דו"ח חודשי ישירות לרואה החשבון. המערכת חוסכת זמן רב, היא פשוטה וקלה לשימוש גם למי שיש לו ידע בסיסי בלבד ברשת האינטרנט.

מערכת חדשנית דיגיטלית לניהול יומן ופגישות. בזכות המערכת תוכלו להבטיח את קיום הפגישות ולקבל אישור לכל שליחה של זימון או תור.

כמו כן, תזכורות אוטומטיות לאשרור הפגישה יום לפני וקבלת אישור לפתיחת המייל וכמובן לאישור הפגישה על ידי הצד השני.

כל רגע חשוב והמערכת נותנת את המענה לניהול הזמן באופן הטוב ביותר.

 

המוצר המתקדם ביותר לניהול משרד אונליין באופן פשוט, קל וחכם. מערכת ניהול המשרד בדיגיטלי כוללת הפקת חשבוניות, ניהול יומן פגישות, ניהול לקוחות, תזרים מזומנים ועוד.

המערכת חוסכת שעות רבות של אדמיניסטרציה ומעקב אחר תשלומים, לקוחות, פגישות ובזכותה חוסכים זמן יקר..

יצירת קשר:

digital@adminz.co.il