ארגון וסידור המילים

יצירת תיקיות במייל (Gmail)

בהרצאה שלי בנושא ניהול זמן אחד מהנושאים עליהם אני מדברת הוא המיילים.

 המיילים מהווים מוקד "רעש" שצריך וחובה לסדר ולנקות אני קוראת לזה לעשות

"סדר פסח"

 

8072 מיילים באינבוקס

795 שלא נפתחו מתוכם 794 שגם לא יפתחו לעולם

האם אתם כאלו שמיד עונים? או דוחים הכל לאח"כ?

החדשות הטובות יש מה לעשות

החדשות הרעות שאם לא תתמידו זה יחזור למצב הראשוני.

 

כדי לעשות סדר לכל אלפי המיילים ידרוש ממכם אולי שבוע עבודה, במקרה הטוב.

יש 2 שיטות להתחיל לעשות סדר:

1.תתחילו במיילים שהתקבלו בשבוע האחרון\ חודש אחרון

בשלב הבא קבעו שיטת עבודה שנכונה לכם

תיוק מיילים לפי נושאים ע"י כלל אוטומטי או ידנית

2.אפשרות נוספת לפתוח תיקיה מיילים עד התאריך של היום להעביר את כל המיילים לתיקיה היעודית ולהתחיל מ 0,אל דאגה המיילים לא הולכים לאיבוד וכך תוכלו להתחיל עם אינבוקס נקי ולהתנהל לפי הכללים שקבענתם.

 לדוגמא: תיקית חשבוניות, תיקיות עם שמות לקוחות, תיקיות לפי נושאים או פעולות, תקבעו את שמות התיקיות לפי צורת העבודה  הנוחה לכם.

 שימו לב מיילים שיווקים, ניזלטרים – במידה ובמייל שלכם  יש מיילים שיווקים שלא פתחתם ואתם לא מתכוונים לפתוח בתקופה הקרובה עשו  unsubscribe או העבירו לתיקיה מתאימה ידנית או  קבעו כלל אוטומטי

לא לשכוח לקיים כלל אוטומטי כל פעם שנרשמים למנוי חדש.

חשוב חשוב חשוב להקפיד ולשמר כך שבתיבת המייל לא יהיו יותר מ 15 מיילים,

לתיבת המייל יש נטיה להתמלא דיי  מהר וכדי לשמר את המצב הקיים , הסדר והנקיון יש לדאוג לכך כל יום.

הכנסו כל יום לתיקיות השונות בכדי לבדוק את המיילים  כמו כן קיימת תיקית מובנת בשם כל הדואר כך תוכלו לעבור ולרפרף על כל המיילים שהגיעו.

מצורף תהליך יצירת  תוויות/ תיקיות למייל שלב אחרי שלב

1

2

3

4

5

6

7

8

מקום נוסף בו ניתן להגדיר תווית מראש

יצירת קשר:

073-7689288

info@adminz.co.il

 

נשמח לעמוד לשירותך ולקידום העסק שלך,

צוות ADMINZ