ניהול זמן נכון בפגישות  

הפגישות הן  חלק בלתי נפרד מההתנהלות העסקית של כל בעלי עסקים, עסק קטן, עסק בינוני או גדול.

פגישות נקבעות למטרות שונות כגון: הכרות, שיתופי פעולה עסקיים, שירות לקוחות, שימור,  שיווק ועוד..

חשוב להקפיד לנהל זמן נכון גם בכדי לכבד את האדם איתו נפגשים וליצור את הרושם המתאים וגם על מנת לשמר את לוח הזמנים כפי שתוכנן וזאת כדי שנוכל גם להיות פרודוקטיבים וכדי שיהיה לנו זמן גם "לנשום".

:לשירותכם מספר המלצות להתייעלות בתכנון וניהול זמן פגישות

 הקפידו על סדר יום קבוע - נצלו את שעות הבוקר לעבודה ושעות אחה"צ לפגישות

 בררו מהי מטרת הפגישה

 בדקו האם ניתן לקיים את הפגישה טלפונית

 שילחו זימון מפורט הכולל - מטרת הפגישה, משך זמן הפגישה ומיקום.

 וודאו כי הפגישה מתקיימת כמתוכנן - יום לפניי שלחו הודעה בווטסאפ או במייל   לאישור הפגישה.

 תכננו את הפגישה מראש - קראו חומר רלוונטי, הגדירו מהם יעדי ומטרות   הפגישה, התחילו בזמן וסיימו בזמן.

 אם יצרו אתכם קשר לקביעת הפגישה - קבעו אתם את מועד הפגישה המועדף עליכם

 (כמובן בהתחשבות בזמינות ודחיפות)והמיקום החביב עליכם.

 בפגישות מחוץ למשרד - הגדירו את זמן הנסיעה ביומן (הדיגיטלי) כך תחסכו      

 איחורים ודחיות, בדקו כיצד מגיעים למקום הפגישה, מה יותר נוח ונגיש      

 רכבת? רכב? וכמה זמן נדרש להגעה.

      

 בדקו את אופציות החניה באזור - במקרים רבים אין חנייה זמינה בסמוך למקום   הפגישה ותאלצו לחפש אחר פתרון במקום, ועל כן יש לקחת בחשבון את הזמן גם   למציאת חנייה.

  

 אם יש מספר פגישות באותו היום, סדרו את זמני הפגישות עם "מרווחי נשימה".

 חובה להגיע בזמן, רגועים ומחויכים.

 בסוף כל יום - סכמו את הפגישות וקבעו מטלות ויעדים לפעולה.

 

                                    שמרו על מצב רוח טוב 

 אכלו בריא והקפידו על פעילות ספורטיבית        

 

אין הזדמנות שניה לעשות רושם ראשוני

הגעה בזמן ונינוחים מקרינה בפניי הלקוח כי אנו אנשי עסקים רצינים ואפשר לסמוך עלינו, במידה ובאופן חריג אתם עלולים לאחר הודיעו או שלחו הודעה כמה דקות לפניי

יצירת קשר:

073-7689288

info@adminz.co.il

 

נשמח לעמוד לשירותך ולקידום העסק שלך,

צוות ADMINZ