ניהול זמן נכון במדיה החברתית

רשת האינטרנט הפכה כבר מזמן למרחב מקביל בו אנשים מכירים, עובדים ומתווכחים, כך שלפעמים

לא ברור, מה מתרחש בעולם הוירטואלי ומה בעולם הממשי

זרימת המידע באינטרנט, ובמדיה החברתית בפרט, היא עצומה והמספרים לפעמים לא נתפסים

לפייסבוק יש מעל 2 מיליארד משתמשים בחודש, מתוכם יותר ממיליארד נכנסים לאתר באופן קבוע

יש קצת יותר מ-1.5 מיליארד משתמשים-YouTubeל

ולאינסטגרם יש יותר ממיליארד משתמשים

הפופולריות הזאת לא הגיעה מחלל ריק - לכל רשת חברתית מוצלחת

.יש רכיב שתוכנן מראש כך שהוא "ישאב" אותנו פנימה, ויגרום לנו לבלות מול המסך יותר ויותר זמן

כאנשים פרטיים וגם כבעלי עסקים אנחנו מתעסקים ללא הרף בפעולות חברתיות באותן רשתות חברתיות. בין אם זה להעלות תמונות, לפרסם פוסט או סטורי, לתת לייק לעמודים שקנו את אהבתנו, לבדוק באופן תדיר מי הגיב אצלנו, לענות לו על התגובה, לראות מה הוא בעצמו כתב, להגיב אצלו, להיתקל בוידאו מעניין ש"ממש עכשיו אני אצפה בו כי זה רק 30 שניות"... וכן הלאה וכן הלאה שרשרת בלתי נגמרת של "רק עוד משהו קטן". כל "צפצוף" והתראה גורמים לנו לעזוב הכל ולהתעדכן, מה שגורם בסופו של דבר לבעיית פרודוקטיביות ביום העבודה שלנו

אז נכון. לכל רשת חברתית יש פוטנציאל שיווקי נהדר לבעלי עסקים עד שכיום קשה עד בלתי אפשרי לדמיין איך הסתדרנו בלי הכלי השיווקי הזה, אך יחד עם זאת - חשוב והכרחי ללמוד איך לנהל נכון את הזמן שלנו בעידן הצפצופים וההתראות

ניהול זמן נכון אצל בעלי עסקים קטנים ובינוניים הוא מאתגר יותר משאר האוכלוסיה, בעלי עסקים בניגוד לשכירים, משתמשים במדיה החברתית ככלי עבודה לכל דבר והגבול בין הפרטי לעסקי לפעמים עלול להתמסמס אם לא מתייחסים לנושא ברצינות ומשקיעים משאבים בניהול זמן נכון

לשירותכם מספר המלצות להתייעלות בתכנון וניהול זמן אפקטיבי

לבעלי עסקים קטנים ובינוניים בכל מה שנוגע לעולם הסושיאל וניהול סושיאל

רכזו את מירב מאמציכם ברשת חברתית אחת

אמנם מומלץ "לא לשים את כל הביצים בסל אחד", אולם כשמדובר בשימוש ברשתות חברתיות למטרות שיווקיות מוטב דווקא כן להתמקד ברשת אחת עיקרית ולנהל בה את הסושיאל – פעילות אפקטיבית ופרודוטיבית במקום אחד עדיפה על פעילות נמוכה ב 2-3 רשתות חברתיות

באיזו רשת כדאי להתמקד? בזו שעובדת לכם ונכונה לעסק שלכם בנקודת זמן

 

תהיו בתהליכי למידה מתמדת

כל עולם הסושיאל עבר תהפוכות רבות וכל פרק זמן יש עדכונים ומגמות חדשות. כיום, אחת המגמות בסושיאל היא תוכן בעל ערך ובניית מערכות יחסים, כדי ליצור מערכות יחסים צריך זמן, סבלנות, עקביות והשקעה

אפשר ורצוי להתעדכן במאמרים, קורסים, קורסים און ליין, קבוצות יעודייות או יעוץ

 

קבעו מסגרת זמן ברורה

קבעו מסגרת זמן ברורה והקפידו לא לחרוג ממנה- לדוגמא היכנסו אחרי ביצוע המשימות החשובות בבוקר, רפרוף קצר בשעות הצהריים, וכניסה נוספת אחרי שעות העבודה

:Notifications-כבו את ה

ציפצופי ההתראות בשילוב הסקרנות הטבעית שלנו, הם אחד המוקשים העיקריים שמקשים עלינו את  ההתנתקות  מהרשתות החברתיות ואת ההתמקדות במשימות שלנו 

הכינו תוכנית עבודה מראש - ותדבקו בה

השקיעו זמן ומחשבה בתכנון- בנו תוכנית עבודה מראש בהתאם לאסטרטגיה השיווקית שלכם: נושאי הפוסטים, כמות פוסטים אותם רוצים לפרסם בשבוע/ חודש

כתבו ועצבו את הפוסטים (לפעמים למצוא תמונה מתאימה לוקח יותר זמן מכתיבת הפוסט) ותזמנו אותם קדימה

 

עקביות

מוטב להשקיע בעקביות, שעה מדי יום, בניהול המדיה חברתית

 מאשר לבלות ברשתות החברתיות 3 שעות ביום אחד ואז להיעלם לשלושה ימים. עקביות

היא בהחלט מדיניות מתגמלת. גם כאן יש עקומת למידה ועם הזמן תהיו מיומנים יותר  וממוקדים יותר

האצלת סמכויות

Raptitude כפי שמסביר הבלוגר דייוויד קיין

".כדי להשיג יותר זמן עלינו "להיפטר מהדרך הקלה ביותר לבזבז אותו

הזמן הוא משאב יקר שצריך לדעת לתפעל אותו נכון

?כיצד

על ידי שינוי דפוסים או על ידי האצלת סמכויות לעובדים או לספקים מהם נרכוש שירותים שחוסכים לנו זמן

:כגון 

 כתיבת תוכן, עיצוב גרפי, ניהול סושיאל, מקדמי תוכן ועוד

לסיכום, המאבק על תשומת הלב שלנו ומשאב הזמן העומד ברשותנו קיים ומתרחש כל הזמן. ולנו יש רק 24 שעות ביממה שצריך לנצל בצורה מייטבית, זכרו שינוי מתחיל בצעדים קטנים.

יצירת קשר:

073-7689288

info@adminz.co.il

 

נשמח לעמוד לשירותך ולקידום העסק שלך,

צוות ADMINZ