יצירת קשר:

073-7689288

info@adminz.co.il

 

עסק בצמיחה

אם אתם מנהלים עסק בצמיחה והגיע הזמן לעזרה אדמניסטרטיבית, ההתלבטות וודאי מוכרת לכם :

 "איפה מתחילים ומה עושים?"

 "אני בכלל כל הזמן בפגישות ובשטח, אין לי משרד להקצות למזכירה",

"אני צריך רק מספר שעות מצומצם בחודש אפילו לא חצי משרה"

 "בתקופת החגים ובאוגוסט מאוד שקט אצלי"

"עלויות של מזכירה שכירה מאוד גבוהים וכוללים תנאים סוציאלים - פנסיה, חופשה,     מחלה,  פיצוים ועוד..."

 

מתלבטים האם להשתמש בשירותי מזכירות באאוטסורסינג?

אנחנו, ב Adminz - שירותי משרד לעסקים עסוקים

 מבינות את הקושי בהכנסת עובד מ"בחוץ" לתוך מרכז העצבים של העסק שלכם, המשרד - אותו מקום דרכו עובר כל המידע העסקי הכי אסטרטגי והכי רגיש שלכם. ולכן:

*כל אחד ואחת מהעובדים של Adminz- שירותי משרד נבחר על ידינו בקפידה רבה

  ממש כאילו אנחנו עומדות לאייש משרה משרדית שלנו

*תקבלו דיווח מפורט על המשימות והפעולות שהמזכירה ביצעה

*תהיו בקשר רציף עם המזכירה אישית שלכם בטלפון, במייל או בווטסאפ

* התקציב מוגדר מראש

*בסוף החודש תקבלו חשבונית על השירות שמוכרת כהוצאה

 

אנחנו תופרות את השירות על פי מידותך

Adminz - שירותי משרד, עובדת עם מזכירות מקצועיות ואיכותיות השולטות בכל המיומנויות המשרדיות והאדמיניסטרטיביות הנדרשות.

במידה ויש לכם צורך מיוחד ויוצא דופן, גם כאן, אין שום בעיה - אנחנו נאתר עבורכם את העובד/ת המתאים/ה, נראיין, נסנן, נדריך ונכשיר - הכל על מנת שהצורך שלכם ימולא בצורה המקצועית והמשתלמת ביותר עבורכם!

 

Adminz - שירותי משרד לעסקים עסוקים - הדרך הקלה, היעילה והמשתלמת ביותר עבורכם לקבל את כל שירותי המשרד להם העסק שלכם זקוק!

נשמח לעמוד לשירותך ולקידום העסק שלך,

צוות ADMINZ