לצאת לחופשה

 

זה קורה!!

אתם עושים את זה ויוצאים לחופשה במטרה להתנתק מחיי היומיום וליהנות

כדי לחזור עם כוחות מחודשים ואנרגיות להתקדם ולקדם את העסק.

בכל יציאה לחופש קיים החשש לא להספיק את כל המטלות ושהלקוחות יפגעו כי לא יקבלו את המענה המתאים.

אנחנו כאן כדי להרגיע ולהגיד שלצאת לחופש זה לגיטימי

ועם תכנון וארגון מראש הכל אפשרי וגם הלקוחות יהיו מרוצים.

 

אספנו כמה המלצות עבורכם לקראת חופשה מהנה:

מומלץ מאוד לתכנן מראש את החופשה, לפחות חודש לפני

כדי שיהיה לכם זמן גם להודיע ללקוחות וגם להשלים את כל המשימות בטרם הנופש.

 

יש ליידע את הלקוחות שלכם כי תעדרו מתאריך___ ועד תאריך___ (יום החזרה למשרד לעבודה),

את ההודעה יש לשלוח בין שבוע לשבועיים מראש לפי אופי העסק ודרישת הלקוחות.

זו גם הזדמנות נהדרת להתעדכן ולתאם פגישות אחר החופשה.

 

בדקו בטרם היציאה מהארץ האם יש wifi זמין במקומות שתתאכסנו 

במידה וקיימת בעיתיות, לבדוק ולסגור חבילות מתאימות מהארץ.

 

יום לאחר חזרתכם מהחופשה אנחנו ממליצים בחום לא לקבוע פגישות,

זהו זמן להתארגן, לתכנן ו"לנחות" חזרה לעולם העבודה.

 

בתכנון השבוע של החופש, אם אתם יוצאים לחופשה באמצע השבוע,

רצוי לא לקבוע פגישות ביום הנסיעה ולא להעמיס בפגישות ביום שלפני

על מנת לתת את הזמן לסגירת פינות וגם לסידורים אישיים.

 

למי שמשתמש במענה אנושי בהפניות מהנייד:

יש לבדוק מול חברת הסלולר מה יהיו העלויות של השירות כשנמצאים בחו"ל,

לרוב החיוב מאוד גבוה וכדאי לבטל את השירות בזמן השהות מחוץ לישראל.

 

חופשה מהנה ונעימה!

צוות ADMINZ ישמח לעמוד לרשותכם

בזמן החופשה ולוודא כי הלקוחות מקבלים את השירות הטוב ביותר גם בהעדרכם.

 

יצירת קשר:

073-7689288

info@adminz.co.il